हामी यहाँ छौ

हाम्रो साथमा

Friday, October 7, 2011

PostHeaderIcon आजम दिनभर फेसवुकमा हराए

NepalKuwait.Com
म आज दिनभर फेस बुकमा हराए
सवैलाई मनमा सँम्झिएर मुटुमा सजाए
तर मैले कसैलाई फोन गरिन
कसैको पुजा र आरधाना पनि गरिन ।

मलाई दशैले त्यति बेला नै घर बाट लखेटेथ्यो
जतिबेला अरुले नौरथा भन्दै नबरात्रीको कलस थापेथे
मैले दशैमा एक धरो कपडा किनीन
मैले कोही आफ्ना छन भनी कुनै दशैमा भनीन ।

मलाई एसएमएसमा आएका शुभकामना पढिन
कसैका सन्देशहरुमा मैले प्रतिक्रिया पनि गरिन
दशैको बहानामा रक्सि पिउनेहरुसँग सँगै बसिन
खसी काटेको देखेर कहिल्यै हाँसिन ।
म आज भरदिन फेसबुकमा हराए
अतितलाई सम्झिएर मुटुमा सजाए ।

तोया नाथ उपेक्षित

1 comments:

TCS Penpal Magazine said...

प्रकाशन/छपाई


के तपाई पुस्तक, पत्रपत्रिका निकाल्ने तर्खर गर्दै हुनुहुन्छ ?

विदेशमा बस्ने नेपालीहरुले आफ्ना रचनाहरुलाई कृतिको (पुस्तकका) रुपमा कथा संग्रह, कविता संग्रह, उपन्यास लगायत पत्र-पत्रिका समेत प्रकाशित गर्नका लागि सर-‍सल्लाह साथ प्रकाशन सम्बन्धी सम्पूर्ण कार्यका लागि हामीलाई सम्झनुहोस् ।
साथै, हामी यहाँहरुको लेख रचनाहरुको सम्पादन, प्रूफ रिडिंग समेत गरेर आकर्षक ले-आउटमा पत्रिका, पुस्तक आदि प्रकाशन गरिदिने छौं ।
Facebook: Trichandra Shrestha
Mobile No. 9851054765
http://tcspublication.webs.com/publication.htm

Post a Comment